
Ez az egész úgy kezdődött, hogy nagy semmittevésemben elkezdtem szörfölni a neten és így találtam ezt a gyönyszemet, telefonáltunk, másnap indultunk érte. Élőben kellemes csalódás volt, "pöc-röff", minden szép és jó. Elhoztuk, bódottá'.
Nyilván vannak vele problémák(mint, úgy általában egy 32 éves motornál), de ezek az idő előrehaladtával szépen lassan meglesznek csinálva. Az olajat speciel borzasztóan köpi és még füstöl is, de ez valószínűleg a nem megfelelő keverék miatt van. Ugyanis, minden bizonnyal a különolajzó rendszer felmondta a szolgálatot, ezért "házilag kevert" keverék van benne. Az ülés alatt pedig az olajtartály hűlt helyét találtam, épp úgy mint az olajpumpáét a dekni alatt.
Bal oldalon, a légszűrőház mellett kéne lennie az olajtartálynak.
Itt látszik, hogy egy csavar van a bovden helyén, ami elméletileg az olajmennyiséget szabályozná... :/
Vár még rá egy kipufogó kiégetés, utána egy hegesztés, mert lyukas(ezért emlékeztet a hangja egy jobb fűkaszáéhoz), illetve egy festés is(természetesen hőálló festékkel).
Előszeretettel köpi be a gyertyát(tanulság:Ne hagyd nyitva a benzincsapot, véletlenül sem!).
A gyújtáskapcsoló ismeretlen okokból "átköltözött" a bal oldalboxba. Az ülésből levágtak pár centit és újra húzták. A visszapillantók és a kormány sem gyári.
Szerencsére nem igazán van ennél nagyobb esztétikai problémája...
Ahol olajos ott lyukas a kipufogó.
